۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

فرماندار شهرکرد:

۱۳۵ شعبه رأی‌گیری در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده است

۱۳۵ شعبه رأی‌گیری در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده است

شهرکرد- فرماندار شهرکرد با بیان اینکه ۱۳۵ شعبه رأی‌گیری در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده است، گفت: در مجموع در هر شعبه حدود ۱۵ عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی درگیر فرآیند رای‌گیر هستند.

بهادر عبدالغنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه پیش ثبت‌نام انتخابات داوطلبان نمایندگی دوازدهمین مجلس شورای اسلامی از مردادماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: راهبردهای مقام معظم رهبری در بحث رقابت، سلامت و امنیت توسط وزارت کشور پیگیری می‌شود.

فرماندار شهرکرد افزود: همه عوامل اجرایی، نظارت، شورای نگهبان و وزارت کشور در تلاش هستیم تا در یک فضای امن، سالم و بدون حاشیه در انتخابات اقدامات را انجام بدهیم.

وی با بیان اینکه ۱۳۵ شعبه رأی‌گیری در شهرستان شهرکرد پیش‌بینی شده است، گفت: از ۵ صبح امروز فرآیندها در شعب آغاز شده است، اقلام، صندوق‌ها، ابزار احراز هویت‌ها در شعب مستقر شد.

عبدالغنی با بیان در حوزه انتخابیه شهرستان شهرکرد در دو بخش مرکزی و لاران ۲۵۰ هزار رای‌دهنده وجود دارد، یادآور شد: در حوزه انتخابیه شهرستان‌های بن و سامان و فرخشهر ۳۵۰ هزار رأی دهنده وجود دارد.

فرماندار شهرکرد عنوان کرد: در هر شعبه رأی افراد ثابت و سیار وجود دارد، امنیت بر عهده سپاه و فراجا است و در مجموع در هر شعبه حدود ۱۵ عامل اجرایی، نظارتی و امنیتی درگیر فرآیند رای‌گیر هستند.

کد خبر 6041833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha